Nowy format komentarza - głosówka
07.08.2026, 21:01
Naszła mnie mysl iż fajnym pomysłem byłoby dodanie możliwości nagrań głosowych w sekcji komentarza.
Wszak jest multum użytkowników zacnie wylewnych i elokwentnych którzy chcieliby przeobrażać swe myśli w bardziej dobitniejszy sposób i zarazem przekazać więcej informacji tymże sposobem.
Zapraszam do dzielenia się swym zdaniem
Wszak jest multum użytkowników zacnie wylewnych i elokwentnych którzy chcieliby przeobrażać swe myśli w bardziej dobitniejszy sposób i zarazem przekazać więcej informacji tymże sposobem.
Zapraszam do dzielenia się swym zdaniem
07.08.2026, 22:05
Moim zdaniem zdecydowani nie. Przecież to jest przypał. Żyjemy w czasach AI, człowieku przecież w razie jakiegoś przypału, mogli by Cię powiązać z tym co tutaj " nagrywasz po barwie głosu ". Nie wiem, nie znam się na tym do końca może pierdole głupoty. Ale nie. 🫣🫣🫣
07.08.2026, 22:37
I co zanim dodasz głosówke to będziesz się bawił jakimś narzędziem do zmiany barwy głosu ? Przestań... Tak jak jest teraz jest według mnie ok. Pozatym, to nie są małe pieniądze dla forum żeby to wszystko ogarnąć.
07.08.2026, 23:20
A czym mieliby połączyć? Można się logować przez onion, wrzucasz głosowke na jakiś merytoryczny temat.
Z resztą jak kolega wspomniał, w dobie AL możesz modulować głos, jednak nie wiem czy bylaby jakaś potrzeba.
Z resztą jak kolega wspomniał, w dobie AL możesz modulować głos, jednak nie wiem czy bylaby jakaś potrzeba.
07.08.2026, 23:51
Może jeszcze podcasty zrobimy?
a tak serio, notebooklm moze takie rzeczy, więc działaj.
a tak serio, notebooklm moze takie rzeczy, więc działaj.
08.08.2026, 00:11
Podcasty też moglby być gdyby rozmowa miał coś ciekawego do przekazania 
Co to tych "notebooków" zapewne masz na myśli, tudzież dytkowanie - często sprawdza się lecz w praktyce przy natłoku różnych myśli lub nie w pełni zrozumiałych słów, jest sporo poprawek